Po savetu nutricioniste: Ove namirnice su obavezne u toku posta

Post je veoma zdrav ukoliko kombinujete prave namirnice u svojoj ishrani. Pogldajte šta je to ključno da jedete dok postite na vodi ili ulju.

Post na vodi ili post na ulju često nas ostave zbunjenim oko toga šta smemo da jedemo, a da dobijemo sve važne nutrijente za imunitet i druge funkcije organizma.

Nutricionista Trej Sanders nabrojao je tri namirnice koje obavezno treba unositi kada postite na ulju.

U pitanju su određene vrste povrća, ribe i pirinča.

“Kada planiram obrok, gledam širu sliku, mora da sadrži zdrav ugljeni hidrat, protein, povrće i za desert nešto što je prirodno slatko, bez dodatog šećera”, rekao je on.

“Trenutno najviše volim integralni pirinač, koji je ugljeni hidrat sa niskim sadržajem šećera. Potom masnu ribu, kao što je skuša, i prokelj kao dozu povrća”, rekao je on.

Prokelj mnogi ne vole jer ga još iz detinjstva pamte po čudnom ukusu i mirisu, ali Sanders kaže da je to greška.

“Sorte prokelja koje se danas uzgajaju mnogo su drugačije od onih koje smo jeli kao deca. Imaju bolji ukus i miris, iznenadili biste se. Plus, bogati su vlaknima, vitaminom C i K, kao i fitonutrijentima i antioksidantima”, rekao je on.

Za desert, on preporučuje bobice kao voće koje je lako kombinovati i jesti sveže ili smrznuto, a takođe su pune zdravih nutrijenata.

Mondo

Podeli:

Komentari

Ostavite komentar (Vaša mail adresa neće biti objavljena)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Molimo Vas za pitanja pedijatru umesto Komentara koristite našu kontakt formu PITAJTE PEDIJATRA