Buđenje za školu

S ovim treba poceti desetak dana pre pocetka školske godine, jer tako njihov organizam nece patiti, a budjenje nece biti bauk.

Budjenjeeeee!!!
Školarci na raspustu vecinom idu na spavanje kasnije nego inace, a ujutro spavaju dokle god im je volja. Tako im se remeti unutrašnji bioritam, pa im je veoma teško da se vrate na staro kad pocnu da idu u školu. Evo nekoliko trikova pomocu kojih im rano ustajanje nece teško pasti.

Postepeno ih budite ranije
Detetu vrlo teško pada rano budjenje, pa je sad vreme da na spavanje ide malo ranije i da ranije ustaje. S ovim treba poceti desetak dana pre pocetka školske godine, jer tako njihov organizam nece patiti, a budjenje nece biti bauk.

Pozdrav suncu
Sunce pomaze da se ujutro brze razbudimo, jer nam šalje signal da je vreme za pokret. Zato, kad budite mališana, podignite roletne i pustite da svetlost udje u sobu.

Ishrana
Na raspustu klincima cesto gledamo kroz prste i udovoljavamo njihovim hirovima kad je hrana u pitanju. Ali, s pocetkom škole neophodno im je vratiti i zdrave prehrambene navike, pa im pre spavanja treba ukinuti sve namirnice, poput cokolade i koka-kole, koje u sebi imaju imalo kofeina, jer ce tako mnogo teze zaspati. I spavanje posle rucka je razlog da dete kasnije ide u krevet.

Budite dobar primer
Znate da deca najbolje uce kada im roditelji posluze kao primer. Zato se i vi prilagodite novom rasporedu, koji ce vam dobro doci jer cete ici ranije u krevet i do jutra se pošteno naspavati.

Izvor: Kurir

Podeli:

Komentari

Ostavite komentar (Vaša mail adresa neće biti objavljena)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Molimo Vas za pitanja pedijatru umesto Komentara koristite našu kontakt formu PITAJTE PEDIJATRA