Učiteljica Verica ovakvom matematikom oduševila đake, a da li vi umete da rešite njen zatadatak?

Junaci iz bajke i stripa, ali i ljubavne teme samo su deo zanimljive nastave koju za svoje đake osmišljava učiteljica Verica Lukić, a posebno interesantna za đake je ljubavna matematika.

 

Za Vericu Lukić kažu da je, pored toga što decu izvodi na pravi put, borac za svoje odeljenje. Poseban akcenat stavlja na kreativnost i osmišljavanje igara jer kroz igru deca lakše uče. Kvalitet rada potvrđuje dobrim rezultatima koje njeni učenici postižu na takmičenjima iz matematike, srpskog jezika, likovnog…. Verica je učiteljica koja radi u OŠ “Kralj Aleksandar Prvi Karađorđević” u Jadranskoj Lešnici već 16 godina.

Njen izum je spoj ljubavi i matematike. Tako su likovi iz bajki, zahvaljujući kreativnosti ove učiteljice, završili u zadacima iz matematike.

– Princeza Jelena što joj osmeh blista, zaslužuje karanfila trista. Uz karanfile još tri maslačka žuta, pa sve to još 14 puta. Princ Milenko pozdrave joj šalje. Drugi princ šalje poruku drugoj princezi. Za princezu Vidu su ruže onoliko koliko je u prestupnoj godini dana pomnoženo sa brojem meseci. Uz to joj ljubavnu poruku princ Ognjen šalje. Treći princ Stevo cvećaru reče: “Upakujte dve hiljade božura u aranžman cvetni. Ne, nek bude duplo! Dodajte još sto. Lepa Jana zaslužuje to.” Pitanje je koja princeza će dobiti najviše cveća? – tako glasi jedan od zadataka iz matematike koje Verica zadaje đacima. Kada učenici počnu da rešavaju zadatak, nastupi tajac jer je “ljubavna matematika” postala omiljeni deo nastave.

učiteljica Verica Lukić sa svojim đacima

Foto: M. Čvorić-Gubelić / RAS Srbija

– Moja ideja je bila da “ljubavnim zadacima” učeničke motivišem. Kada sam primetila da ulaze u pubertet i da im to odvlači pažnju, osmislila sam ljubavnu matematiku. Ono što se nekada zvalo bauk, sada je predmet koji se sa nestrpljenjem čeka. Ljubavna matematika je osvojila i one koji su je se oduvek plašili – priča Verica. Đaci su oduševljeni zadacima.

– Ovako je mnogo lakše, sad mi matematika predstavlja zadovoljstvo – kaže učenica Marija Mitrović. Učenik Radenko Mićić matematiku nije voleo, a sada je uspeo da postigne vrlo dobar uspeh.

– Zabavno je. Čas brže prođe, a lako je zapamtiti kad je sve slikovito – kaže on.

Ova kreativna učiteljica ljubav uvodi u učionicu putem stripa, rešavanjem rebusa, matematičkih priča, zadataka i na kraju igraju kviz “Matematički ljubilioner”.

Zahvaljujući ovoj kreativnoj ideji dobitnica je nagrade „Živojin Mišić“ koja se dodeljuje najboljim edukatorima u Srbiji.

Blic

Podeli:

Komentari

Ostavite komentar (Vaša mail adresa neće biti objavljena)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Molimo Vas za pitanja pedijatru umesto Komentara koristite našu kontakt formu PITAJTE PEDIJATRA