Kako je jedna mama izmenila predstavu sveta o lepoti

Kada je Kejti Driskol rodila šesto dete, radovala se što je konačno postala mama i jedne devojčice. Ni činjenica da beba ima daunov sindrom nije joj umanjila sreću. „Nisam želela da je neko žali jer sam bila ponosna na nju“ kaže Kejti u intervjuu koji je dala Hafington postu.

I tako je Kejti počela da fotografiše svoju devojčicu, a njene slike na kraju su postale prava misija pod nazivom „Menjanje lica lepote“, sa ciljem da podstakne kompanije da u svoje reklame uključe i hendikepirane osobe.

„Verujem da je slika najsnažniji vid komunikacije. U današnjem vizuelnom svetu, mi poverujemo u nešto onda kada to vidimo. Zato je reklama tako moćno sredstvo“ kaže Kejti Driskol.

Kampanju je započela skromno, tako što je zamolila prijatelja da uključi njenu ćerku u katalog jedne male robne marke iz Čikaga. Danas, dve godine kasnije, kampanja je postigla značajan uspeh.

Kejti se posvetila fotografskom zanatu i provela veoma mnogo vremena šaljući kompanijama imejlove u kojima ih je pozivala da u svoje reklame uključe hendikepirane osobe. Mada se je u početku uglavnom ignorisali. sve više kompanija danas ima sluha za njene predloge.

U međuvremenu se njena ćerka Grejs pojavila u katalozima više modnih brendova, a kompanije su počele da u svoje reklame uključuju i modele sa cerebralnom paralizom.

seam 3
„Mislim da poslovni ljudi uviđaju da su reakcije sveta odlične i da većina zaista smatra ove promene važnim“ kaže Driskol. „Ljudi imaju predrasude i nisu svesni koliko hendikepirane osobe mogu. Međutim, čim se nađu u kontaktu sa takvom osobom, te barijere padnu“ zaključuje ona.

seam 2

seam 4
seam collection
Izvor: Hafington post

Podeli:

Komentari

Ostavite komentar (Vaša mail adresa neće biti objavljena)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Molimo Vas za pitanja pedijatru umesto Komentara koristite našu kontakt formu PITAJTE PEDIJATRA