Poštovanje! Moj sin ima dve godine i 4 meseca i nešto sporiji govorno jezički razvoj. Ima oko 100 reči kojima zna značenje i izgovara ih, ima 20tak fraza i kratkih rečenica od dve tri reči. Formirao je skroman pokazni gest uz forsiranje sa moje strane (pokaže po neki objekat u slikovnicama na zahtev ili samoinicijativno). Mnogo peva, izrecituje čak celu Zmajevu pesmicu, broji do 10. Sve je ovo spontano usvojio. Ali zato sa nalozima tipa “donesi mi to i to” , “daj to i to” se mučimo. Baš paradoks! Dete ide na reedukaciju psihomotorike, ici ce i kod logopeda. Moje pitanje Vama: da li se problemi govorno jezickog razvoja mogu ranom intervencijom i trudom roditelja potpuno rešiti tako da dete normalno nastavi zivot, skolovanje i razvoj!
U zavisnosti od poteškoća koje dete ima uz trud i veliki rad sa decom iz savete defektologa, kod velikog broja dece se postižu odlični reziltati.
S poštovanjem,
Specijalisti pedijatrije
dr Tatjana Vukomanović i ass. dr Goran Vukomanović
Copyright © 2023.
Moj Pedijatar