Postovani, decak 2, 5 godine, krenuo posle duze pauze ove nedelje u vrtic. Pre dva dana je krenuo da kasljuca, juce popodne dobio T i pocela sekrecija iz nosa. Odveli smo ga u DZ prepisan pulmikort od 0, 25 cela ampula sa 2, 5 ml fizioloskog. Nocas sam mu u 4h dala 3, 75 ml brufena od 200 i u 6h kad smo ga probudili da ide u laboratoriju videla sam da je otekao- gornja usna, okice (slika u prilogu). Dobio je lemod i aerius 2, 5 ml ujutru i uvece. U nalazu krvi dr kaze nema nista znacajno, nemam ga kod sebe. Da li je moguce da je reagovao na brufen! Tragova ujeda nema i sumnjam da je to u pitanju. Letos mu se u vreme kada se osuo na moru pojavio otok okica, blazi, koji smo tada povezali da alergijom na sunce, kremu, so. Moze li biti da je povezano i da treba eventualno tragati za stanjima koja su specificna po edemima na licu. Kao i uvek, hvala na odgovoru, puno nam znace vasa misljenja i saveti. Srdacan pozdrav.

mali logo moj pedijatar

Moguce je da je alergija na ibuprofen, ali se to sada na moze sa sigurnošću utvrditi. Jasno je da se radi o virusnoj infekciji, a neretko se desava da oba otvara "vrata" alergijama na nešto sto , je dete unelo na usta 24h pre pojave otoka.

Mjslim da sada nema potrebe za nekim detaljnim ispitivanjima, a kad ova viroza prođe, sa Vasim pedijatrom treba razmotriti da li ima potrebe za alergološkom obradom

S poštovanjem,

Specijalisti pedijatrije
dr Tatjana Vukomanović i ass. dr Goran Vukomanović